Folk skriver jo om meg, sett p


Jeg kom over et par linker da jeg for moroskyld googlet "hjortefot"

Jeg har strengt tatt aldri vært mer overrasket i mitt liv.

Første treff var innlegget på Jalle’s Blogg, deretter kom jeg innom Gullkorn fra Malin , og tror du ikke jeg kom over denne straks etterpå, før jeg tilfeldigvis dumpet innom denne , og det var ikke den siste, bare se den her

Som om det ikke var nok, fant jeg dette, og dette , pluss dette
Deretter fant jeg denne og denne
Puh..det var alle tror jeg… Kanskje dette forklarer den siste tidens tommelrush?

 

Takk til de gjeldende skribenter for konstruktive tilbakemeldinger!

Dette innlegget ble publisert i anmeldelse, blogg, Hjortefot, hjortejakt, kristian, omtale, rovdyr, takk, vg, vgb, vgblogg og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Folk skriver jo om meg, sett p

  1. John Magne sier:

    Det sku no bærre mangle, du er jo i de siste blivet enn jaktkjendis

    Bærr fortsett å imponer oss

  2. Kristian sier:

    Kjendis?
    Det var vel strengt tatt å ta litt mye vann i bøtta?

    Skriver videre jeg 🙂

    God Helg!

  3. Catalyzator sier:

    Du er en interresant person vet’u :D)
    Dessuten skriver du veldig godt, du følger opp dine lesere i kommentarfeltet og du virker både sympatisk, hjertegod, gavemild og som en person med sterke meninger uten å vise den minste disrespekt for andres meningsrettighet.

    I det hele tatt: Du fortjener rosende omtaler og publisitet, du er rett og slett godt lesestoff :D)

  4. Kristian sier:

    Tusen takk, har ikke ord, bare tusen takk

    får gåsehud her, tusen takk!

    wow

    god natt!

Legg igjen en kommentar