Minste hjortebukken 2011


Slike bukker bør felles!

 -Minste Hjortebukken 2011

Dette blir en konkurranse som skal bidra til at flere store hjortebukker får overleve jakta, og får brøle sine viktige brunstbrøl nok en høst. Flere steder har brølingen blitt redusert gjennom for høyt uttak av store bukker. Dette fører til at kollene kommer seinere i brunst, og kalvene blir født seinere. Sirkelen er i gang.

Premie vil tilfalle personen som feller Årets minste hjortebukk. Jeg jobber nå med kriterier og konkurranseregler. Disse vil bli klare i god tid før 10. September.

I de store jaktbladene er det et veldig stort fokus på de største bukkene, store bukker er alle jegernes drøm. Jeg håper at jaktbladene våre følger etter!

En premie er allerede klar, den donerer jeg!

JAKTSEKK 35 liter High Peak Caribou Lydløst stoff med membram.Viltnett og regntrekk. 2 sidelommer + 2 lommer i topplokk Bæresystem med god ventilasjon. Hoftebelte med patronholder.

Vil du eller din bedrift donere premie?
-send meg en e-post

kristian(a)hjortefot.com

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Minste hjortebukken 2011

  1. larshu sier:

    dette er kjempe bra! godt att noen prøver å få i gang noe sånt.

  2. PÅL EIESAR sier:

    Hei hei..
    jeg vil gjerne donere ett gavekort på koking, bleking og montering på plate viss det er mulig;)
    send meg en e-post…

Legg igjen en kommentar