Hvor mange dyr ser du på bildet?


Hvor mange hjort ser du på bildet?

Her ser du noen flere bilder fra i dag tidlig. Selvsagt skulle jeg være med i et telefonmøte i dag.
Det er nok disse hjortefantene glade for?

Typisk, ……….hjort som viser baken til jegeren…

Dette innlegget ble publisert i Hjortefot og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Hvor mange dyr ser du på bildet?

  1. ARGUS37 sier:

    Den var lei! Og du har jo tydeligvis en hel dyrehage der oppe, men i første bilde tror jeg å ha identifisert 7 stk?

    Det er noen gevirlignende greiner i forkant av bildet. Litt lureri…? Jeg kom til at det nok ikke var en hjort der. Da burde et gevir ha vært mye større.

  2. 6-7 stykker mener jeg å se

  3. Lenesim sier:

    Jeg ser 5 på det øverste, men så har nok ikke jeg det skarpeste blikket heller da.

  4. Jon Olav Bjørke sier:

    Eg trur eg ser 8?

  5. Kristian sier:

    Riktig svar er 5 dyr!

    Gratulerer Lenesim, du vant!

  6. Anonymt tips sier:

    Vil bare gjøre oppmerksom på at bildene dine også brukes på http://bloggoversikten.com/category/foto/ dersom du ikke er klar over det. Ser ut til at abuse@bredband.com er riktig sted å henvende seg om du ikke godkjenner bruken.

Legg igjen en kommentar