Hjortefot har vært på handel i dag


Og jeg endte opp med å handle følgende

Zeiss Victory 2,5-10×50 , et kikkertsikte av høyeste kvalitet.
Slik jeg har drømt om, men aldri tatt meg råd til tidligere. Har nok kikkert ut store deler av mitt jegerliv nå. Hadde tidvis store vansker med å bestemme meg, men valget falt til slutt på den godbiten der.
Mange syns nok at det er galskap å kjøpe et kikkertsikte til over 12.000 kr, men kall meg gjerne gal, jeg liker det.

Og denne hendige redskapen her, en såkalt springer har jeg nettopp montert, og skal prøve ut i morgen

Skal jaggu få kjørt seg nå, den lille grå.
OBS Hunden på bildet er ikke min.

Men nå skal jeg se på denne filmen som kom dumpende i posten i dag. Jeg har store forhåpninger til filmen. Skal visst inneholde noen unike scener fra norsk elgjakt. Mer info om filmen på Pers Naturvideo

Skal rigge meg til i sofaen, og drømme meg bort….

Filmanmeldelse kommer! om noen dager…

God natt!

Dette innlegget ble publisert i Hjortefot og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Hjortefot har vært på handel i dag

  1. Asgeir sier:

    Har man en hobby,så har man en hobby.Å fornye garderoben er viktig,bare spør kjerringa ! Min er under total rehabilitering,ha en god sommer.

  2. madness29 sier:

    en kjempe kikkert som du får masse glede av!!!helt suveren i skumring!
    har forresten henta sakoen og fått påmontert hausken demper gleder meg til og teste:)

Legg igjen en kommentar